انواع روغن‌های گیاهی

خواص انواع روغن‌های هسته انگور٬ روغن اسطوخودوس٬ خواص روغن خشخاش را در ادامه بررسی کرده و به آنها می‌پردازیم:

خواص روغن هسته انگور برای پوست، مو و سلامتی

اگرچه شما ممکن است روغن هسته انگور را در آشپزی خود بکار ببرید ، اما روغن هسته انگور اساسا برای درمان موهایتان مناسب است مانند ماساژ روغن هسته انگور یا روغن نارگیل و همچنین روغن زیتون، روی سر، که یک راه عالی برای مرطوب کنندگی مو و نرم کنندگی آن است و در بخش محصولات زیبایی و یا حتی درمانی، معروف است ، این بخش از سلامت نمناک را به بررسی فواید و خواص روغن هسته انگور اختصاص داده ایم.

فواید و خواص روغن هسته انگور برای زیبایی پوست و مو درمان بیماری ها

درمان و کنترل دیابت با مصرف روغن هسته انگور٬ تقویت گردش خون با مصرف روغن هسته انگور٬ کمک روغن هسته انگور در تعادل سازی رنگ پوست٬ کمک روغن هسته انگور در تعادل سازی رنگ پوست٬ وغن هسته انگور مرطوب کننده و تغذیه پوست مرده و...

خواص روغن اسطوخودوس

گیاه اسطوخودوس به‌دلیل رایحهٔ آرامش‌بخش خود مشهور است و قرن‌هاست که از گل‌های آن برای ساخت عطر استفاده می‌شود. عطر و اسپری‌های بدن اسطوخودوس، بوی تازه و دلنشینی دارند و به همین دلیل بسیار پرطرفدار هستند. البته کاربرد روغن اسطوخودس فقط تولید عطر و اسپری بدن نیست و از روغن اسطوخودوس خالص به‌شکل‌های گوناگونی استفاده می‌شود. این روغن در آروماتراپی (رایحه‌درمانی)، تولید انواع ژل، دمنوش، لوسیون، صابون، محصولات کودکان و شمع‌ کاربرد دارد. از روغن اسطوخودوس در تهیهٔ چای، لیموناد، شربت، نوشیدنی‌های معطر و پخت غذا نیز استفاده می‌شود. ولی مهم‌تر از همه، خواص و فواید شگفت‌انگیز این روغن معطر و پرخاصیت برای سلامتی بدن است.

کمک به بهبود زخم

اثر نوروپروتکتیو

تسکین استرس و اضطراب

درمان مشکلات تنفسی

و...

درباره خواص روغن خشخاش بیشتر بخوانید:

این نوع روغن دارای خواص بسیاری می باشد. از نمونه

ضد خارش

درمان کننده سر درد

درمان کننده درد های مفصلی

و...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد