روغن درخت چای رنگ زرد ملایمی دارد از ترکیباتی چون ویتامین A ، منوتپرن‌ها، هیدروکربن‌هاو درصدی الکل تشکیل شده است. ترکیبات پرخاصیت موجود در روغن درخت چای علاوه بر بخش آرایشی و بهداشتی در درمان بیماری‌های پوستی بسیار موثر عمل کرده است. با خرید روغن طبیعی درخت چای می‌توانید بسیاری از بیماری‌های پوستی را درمان کنید.

Image result for روغن درخت چای

برخی از مزایای روغن بادام زمینی از جمله قابلیت آن برای کاهش سطح کلسترول، محافظت از سلامت قلب، پیشگیری از سرطان، تقویت عملکرد شناختی، بهبود سیستم عصبی، تقویت سیستم ایمنی، کاهش فشار خون و محافظت از پوست است. روغن بادام زمینی همانطور که از نامش برمی آید، یک نوع روغن گیاهی است که معمولا در پخت و پز استفاده می شود و از بادام زمینی گرفته شده است. روغن بادام زمینی انواع مختلفی دارد از جمله تصفیه شده، غیر تصفیه شده، سرخ شده و پرس سرد. این تفاوت در میزان مواد مغذی و مزایای این روغن ها تغییراتی ایجاد کرده است. افراد معمولا به این دلیل از روغن بادام زمینی در پخت و پز استفاده می کنند که طعمی جالب و متفاوت به غذا می دهد، مخصوصا اگر نوع سرخ شده آن را مورد استفاده قرار دهید، البته از دیگر دلایل استفاده این روغن آن است که از روغن های دیگر سالم تر است.

Image result for روغن بادام زمینی

تمام این روغن‌ها از توسط دستگاه روغن کشی بدست می‌آیند. نمونه‌های مختلفی برای دستگاه روغن کشی وجود دارد. که هریک از این نمونه‌ها مشخصات متفاوتی دارند.

دستگاه روغن گیری پرس سرد، جدیدترین مدل ساخته شده توسط شرکت با قابلیت استفاده از برق تک فاز خانگی است که جهت برآوردن درخواست مشتریان به منظور ساخت دستگاهی بین مدل های ۳۵ و ۶۵ میلیمتر تولید شده است و مناسب جهت استفاده در فروشگاه، عطاری و آزمایشگاه ها می باشد. ظرفیت ورودی واقعی دستگاه ۲۴۰ کیلوگرم دانه روغنی در شبانه روز است.


برای اطلاعات بیشتر در زمینه روغن‌های گیاهی می‌توانید از عطاری آنلاین ویترین دیدن کنید.